شرکت سرمایه گذاری ایساتیس

انجام امور اداری، اخد اقامت قانونی گرجستان، خرید و فروش زمین و ملک آپارتمان

www.isatis-georgia.com

آقای مهندس بهرام بصیری

558463232

995322236271+

شرکت سرمایه گذاری ایساتیس:

سرمایه گذاری در هر زمینه ای نیاز به تجربه و مهارت دارد. در دنیای امروز روش های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد که هر کس متناسب با علاقه و از همه مهمتر متناسب با تخصص خود سعی می کند روشی را برگزیده و در آن مسیر شروع به کار کند. اما حتی اگر شما یک فرد متخصص و کارآزموده در یک رشته علمی باشید باز هم در زمانی که می خواهید وارد یک سرمایه گذاری کلان و آینده دار شوید نیاز به مشاوره و راهنمایی از سوی افرادی دارید که قبلا در همان مسیر مدر نظر شما فعالیت کرده و یا مشغول به کار هستند. اهمیت این مسئله به تجربه افراد بر می گردد. شما قرار است در یک مسیری قدم بردارید که برای شما جدید بوده و هیچ آشنایی با پیچ و خم این مسیر و موانع و مشکلات آن ندارید. قدم برداشتن در این راه بدون یک همراه و همیار که آشنایی قبلی با این جاده پیش ور دارد باعث می شود که شما بدون آسیب و خطر بتواند به هدف نهایی خود برسید ولی اگر به تنهایی وارد مسیر شوید بدون اطلاع از موانع در هر قدم بعدی، خطراتی سرمایه و کسب و کار شما را تهدید خواهد کرد.

تفاوتی نمی کند که سرمایه گذاری شما در داخل کشور باشد و یا در کشورهای خارجی به هر حال شما به افرادی نیاز دارید که با انجام برخیز از امور  با ارائه مشاوره های به موقع شرایط سررمایه گذاری را برای شما تسهیل کرده و منجر به تسریع در روند سرمایه گذاری شوند. در کشور ما هم اکنون سرمایه داران زیادی هستند که قصد دارند در کشورهای خارجی که پذیرای توریست های ایرانی زیادی هستند سرمایه گذاری کنند و در این میان می توان به گرجستان اشاره نمود. آمار نشان می دهد که مسافرت ایرانیان به گرجستان به دلیل مکان های تفریحی این کشور، برگزاری کنسرت های خوانندگان معروف، جاذبه های گردشگری و…هر سال در حال افزایش است. به همین دلیل صاحبان سرمایه در این کشور سرمایه گذاری زیادی می کند. در این زمان این افراد نیاز به شرکت هایی دارندکه امور اداری سرمایه گذاری را انجام داده و آن ها را راهنمایی کنند و یکی از بزرگترین شرکت ها در این زمینه شرکت سرمایه گذاری ایساتیس است.

خدمات شرکت سرمایه گذاری ایساتیس:

همان گونه که بیان شد فعالیت عمده شرکت سرمایه گذاری ایساتیس انجام امور اداری سرمایه گذاری در تفلیس گرجستان برای صاحبان سرمایه است. با توجه به عدم آشنایی سرمایه گذار با قوانین کشور گرجستان، کارشاسان شرکت سرمایه گذاری ایساتیس مسئولیت تمامی مراحل قانونی سرمایه گذاری را برعهده خواهند گرفت.

در صورتی که شما به دنبال اقامت قانونی در گرجستان بوده و اطلاعی از مراحل کار ندارید می توانید این مسئولیت را به شرکت سرمایه گذاری ایساتیس سپرده و نهایتا بدون هیچ دردسری موفق به اخذ اقامت قانونی در گرجستان شوید.

یکی دیگر از خدمات شرکت سرمایه گذاری ایساتیس می توان به خرید و فروش ملک و زمین در تفلیس گرجستان اشاره نمود. شما برای خرید آپارتمان و یا سرمایه گذاری از طریق خرید زمین می توانید تمامی مراحل یافتن ملک، هماهنگی با فروشنده و نهایی کردن خرید را به این شرکت بسپارید.


ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد


شرکت سرمایه گذاری ایساتیس

خلاصه مشخصات:

  • 10 الی 18
  • مهندس بهرام بصیری
  • 558463232
  • 995322236271+
  • تفلیس