توسط هلدینگ مهندس اشرفی
ساخت تیزر
ساخت انیمیشن
فیلمبرداری
تدوین
عکاسی
امور گرافیکی
طراحی وب سایت
طراحی نرم افزار موبایل
تبلیغات گوگل
تبلیغات اینستاگرام
ادمین اینستاگرام
مشاوره VIP کسب و کار
گرجستان یکی از کشورهایی است که در سر حد آسیای غربی و اروپای شرقی قرار داشته و سعی می کند تا به عنوان یکی از اعضای اتحادیه اروپا شناخته شود. این کشور در شرق دریای سیاه واقع شده و به عنوان یکی از جذاب ترین کشورهای توریستی در جهان شناخته می شود. تور گرجستان در میان ایرانیان یکی از محبوب ترین تورهای خارجی است که در اغلب ایام سال برگزار می شود اما در فصل بهار رنگ و بوی دیگری دارد.
کشور گرجستان دقیقاً بین دریای خزر و دریای سیاه قرار دارد. پایتخت این کشور شهر زیبای تفلیس است. در نظر داشته باشید که هدف اصلی کشور گرجستان این است که بتواند جایگاه خوبی در بنادر پوتی و همینطور باتومی داشته باشد. آب و هوای کشور گرجستان از بخش غربی تحت تأثیر آب و هوای نیمه گرمسیری است این در حالی است که از سمت شرق تحت تأثیر آب و هوای قارهای است. اغلب کسانی که از ایران به کشور گرجستان مهاجرت کردهاند، قصد دارند که کسب و کار خوبی در این کشور ایجاد نمایند
تفلیس، عروس آسیای میانه شهر تفلیس گرجستان از دیرباز به عروس شهرهای قفقاز شهرت داشته است. وجود پارکهایی بینظیر و رودخانه متکواری که از وسط شهر تفلیس عبور میکند، چشم اندازهای کم نظیری در این شهر پدید آورده است. دریاچههایی با قابلیت شنا و قایق سواری در شهر تفلیس وجود دارد که گرجستانیها به دلیل وسعت زیاد یکی از آنها، آن را دریا مینامند. پارک آبی و از همه مهمتر مجسمههای هنری، تفلیس را تبدیل به موزه روباز کردهاند .وجود همین جاذبههای کمنظیر باعث شده است برگزاری تورهای گرجستان نیز رونق خوبی داشته باشد. این شهر در زبان گرجی تیفلیسی یا تهبیلیسی مشتق از واژه تپهیلی (به معنای گرم؛ منسوب به چشمههای آب گرم تفلیس) و در عربی تفلیس نامیده میشود. هوای تفلیس به سبب نسیمی که از کوهستانها در درههای اطراف میوزد همیشه پاکیزه است. متوسط درجه حرارت آن ۱۳ است. در گرمترین ماه تابستان درجه حرارت به ۲۵ و در سردترین ماه زمستان به ۹- میرسد. از آذر تا اسفند (بین ۳۰ تا ۳۵ روز) دمای هوا به زیر صفر میرسد. متوسط سالانه بارندگی ۵۰۵ میلیمتر است. حدود ۲۵ روز از فصل تابستان آن بسیار گرم است و دمای هوا تا ۳۰ درجه بالا میرود. به طور کلی تفلیس یکی از زیباترین شهرهای گرجستان محسوب میشود و هم از نظر آب و هوایی، هم از نظر جاذبههای طبیعی و فرهنگی حرفهای بسیاری برای گفتن دارد.
تولید و طراحی تیزر تبلیغاتی
طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی یک روش کاملا ایده آل برای معرفی و شناساندن محصولات یا خدمات شماست. اما قبل از اینکه به فکر ساخت تیزر تبلیغاتی بیافتید چند سوال مهم مطرح است:
تبلیغات فقط حضور نیست! نوع تبلیغ ، هدف از تبلیغ و پیام تبلیغ باید مشخص گردد تا بتوان بسته به آنها، تبلیغاتی موثر انجام داد. پس از تعیین این موارد، باید بر اساس نوع مخاطبانمان، نوع تبلیغ را مشخص کنیم و در آخر با توجه به بسترهای نمایشی، پلن تبلیغاتی خود را برنامه ریزی کنیم. اگر در تولید تیزر تبلیغاتی موارد بالا مشخص نباشند، پیش بینی می شود نتیجه ی تبلیغ مایوس کننده باشد. اما جای نگرانی نیست!! کارشناسان ما در کنار شما هستند تا در زمینه های تبلیغات ویدئویی و ویدئو مارکتینگ، مشاوره های اختصاصی و جامعی به شما بدهند.
ساخت تیزر موشن گرافیک در این روش تصاویر حقیقی (در نوع مختلف) با اضافه شدن ویژگی های متنی که توضیح سوژه را می دهد برای تاثیر گذاری بیشتر و اضافه گردن گرافیک و بافت تصویری مضاعف از روش موشن گرافیک استفاده می شود. این روش بازخورد زیادی برای کسب و کارها دارد زیرا که با به کار گیری ترکیبی از گرافیک و تصاویر حقیقی می توان بالاترین سطح را در ساخت تیزر تبلیغاتی ایجاد کرد و در زمان مناسب پیام تبلیغ را در ذهن و جان بینندگان جای داد.
ساخت فیلم صنعتی رویکرد در فیلم صنعتی بیشتر بر مبنای شکل گیری فرایند تولید ، اهداف بلند مدت ، پرداخت ویژه به محصول و مقایسه با کالاهای داخلی و خارجی بهمراه تاکید بر نکات بارز محصول ، و علت پیدایش محصول که فرایندی است برای شکل دهی فیلم صنعتی است. اگر قصد معرفی محصولات خود را دارید می توانید با ساخت تیزر تبلیغاتی و انتشار آن در رسانه های مختلف، برند خود را به همگان معرفی نمایید.
ساخت مستند شهری در مستند سمفونی شهری نگاه قالب بر جریان زندگی یک شهر که تمام فاکتورهای یک شهر را از قبیل سیمای شهر ، خیابان ها ، خودروها ، فضای سبز ، فضای صنعتی ، تردد آدمها ، ارتباطات ، تجمع و موقعیت هایی که شاخصه همان شهر است تاکید دارد. این مستند در واقع یک روز یک شهر را نشان می دهد. در ساخت مستند شهری به تمامی عوامل بالا توجه می شود و در درست کردن آن سعی می گردد حس و حال و روح شهر به بیبننده انتقال پیدا کند.
ساخت انیمیشن اینفوگرافیک یکی از روش های نوین برای پرداخت ویژه به “پیام تبلیغ” در کمترین زمان و با تاثیر پذیری بیشتر است. این گونه تبلیغات با استفاده از آیکون های هر موضوع و با استفاده از فضا سازی تبلیغ صمیمانه عرضه می شود. منظور از تبلیغ صمیمانه ایجاد ارتباط با بینندگان تیزر، به صورت کاملا خودمانی است. انیمیشن های ارائه داده شده با توجه به بستر گرافیکی مناسب می توانند، در کوتاهترین زمان پیام تبلیغ را در ذهن مخاطب حک کنند.
ساخت تیزر تلویزیونی با توجه به گستردگی مخاطب تلویزیون ساخت تیزر تبلیغاتی برای تلویزیون متفاوت از رسانه های دیگر است. با در نظر گرفت قیمت بالای پخش در تلویزیون ،تیزرهای تبلیغاتی با کمترین زمان باید تبلیغ خود را به مخاطب عرضه کند. یعنی از گرافیک و ایده نهایت استفاده شود تا در کمترین زمان پیام تبلیغ به گوش مخاطب برسد و این پیام در ذهن مخاطب ماندگاری داشته باشد.
ساخت تیزر شبکه های اجتماعی با گستردگی روزافزون مخاطبان شبکه مجازی یکی از بهترین تبلیغات در این بخش ساخت ویدئوهای ویژه کوتاه، برای نمایش در صفحات شبکه های اجتماعی است.نوع تبلیغات در این بخش باید عمومی تر و به گونه ای جذابیت بیشتری داشته باشد که قابل اشترک گذاری در بین مخاطبان را دارا باشد. ساخت موشن گرافیک جهت ارائه محصولات تولیدی در رسانه های اجتماعی بیشتر توصیه می شود.